Новини

ЗМІ про нас
15.04.2016 р. Тесла офіційно оновлює Model S

Ось нові можливості Тесла, які представлені у прес-релізі такого змісту: Передня панель і фари Model S тепер мають конструкцію, аналогічну тій, яка міститься на Model X. Система фільтрації повітря HEPA Tesla, яка раніше була доступна тільки на моделі X тепер доступна і на моделі S теж. Фільтр в 100 разів ефективніше, ніж всі інші автомобільні'nbsp;фільтри преміум-класу. Він забезпечує видалення щонайменше, 99,97% часток вихлопних забруднень і ефективне видалення всіх алергенів, бактерій і інших забруднюючих речовин з повітря салону. Стандартний зарядний пристрій в Model S буде підвищено з 40 А до 48 ампер, що дозволить швидше заряджати авто при підключенні до зарядних джерел з більш високою силою струму. Два нові варіанти декору інтер'єру: Figured Ash Wood Decor та Dark Ash Wood Decor. Ціна збільшилася на $ 1500 по усіх напрямках. Базова модель S 70 тепер починається від $ 71500. Схоже, що редизайн збільшив діапазон пройденого шляху без необхідності введення великих блоків батарей. Модель S 90D, автомобіль Тесла з найкращим діапазоном, в даний час рекламується з діапазоном від 294 миль - від 288 до миль. Тесла описує нові фари: "Модель S тепер має повні LED-адаптивні фари. Крім підвищення чудового стилю, вони також підвищують безпеку: 14 трьохпозиційні світлодіодні динамічні поворотні фари покращують видимість в нічний час, особливо на звивистих дорогах".

Джерело: Electrek.co

ЗМІ про нас
05.04.2016 р. У Франківську відкрили першу заправку для електромобілів

Платформа "Тепле Місто" започаткувала напрям "Енергоефективність" відкриттям першої зарядної станції в Івано-Франківську. Станцію встановили у партнерстві з компанією "Тенко" та Tesla Club Ukraine. Зарядна станція, запевняють ініціатори, забезпечує швидку зарядку і є універсальною: підходить для всіх електрокарів, які сьогодні їздять в Україні. На відкритті показали, як станція заряджає електромобіль. Зарядити електромобіль можна безкоштовно, напругу кожен автомобіль вибирає індивідуально. Одразу після офіційного відкриття, ця зарядна станція буде висвітлена на мапі від додатку Tesla Club Ukraine. Ігор Сусяк, координатор напрямку "Енергоефективність" платформи "Тепле Місто" розповів про те, чому розвиток інфраструктури електрозаправок є важливим для нашого міста. "Відмова від двигунів внутрішнього згоряння і перехід на чисту енергію є беззаперечним світовим трендом. Практика показує, що біля однієї електрозаправки формується парк з двадцяти електрокарів. До того маємо прекрасну можливість приєднатися до всеукраїнської мережі з виходом у Європу"

Джерело: Kurs.if.ua

ЗМІ про нас
05.04.2016 р. Сколько будет стоить новый электроседан Tesla Model 3 в Украине

Как и анонсировала компания Tesla, 31 марта широкой публике был представлен долгожданный электроседан Model 3. Четвертая по счету модель фирмы обещает стать самой массовой, ведь ее стартовая заводская цена составляет $35 тыс., что примерно вдвое дешевле самой доступной версии хэтчбека Tesla Model S. Неудивительно, что к моменту презентации Model 3 на машину оформлено более 130 тыс. предзаказов по всему миру. И это несмотря на то, что внешность была рассекречена только сегодня, а подробные технические характеристики модели фирма еще не обнародовала. По дизайну Model 3 напоминает Model S, но длина уменьшена с пяти до примерно 4,6 м, а в основе полностью новая платформа. Присутствуют фирменные тесловские "фишки": два багажника спереди и сзади, безрамочные двери. Куда необычнее интерьер, где привычная приборная панель отсутствует вовсе, вместо нее используется проектор с выводом показаний приборов на лобовое стекло. А на центральной консоли 15-дюймовый сенсорный дисплей медиасистемы, через который можно будет изменять настройки машины. Пока что информации по технике самый минимум, да и сама представленная в Калифорнии машина не более чем прототип. Окончательная серийная версия будет представлена ориентировочно через год. Как на презентации сообщил глава Tesla Motors Илон Маск, машина будет оснащаться батарей с запасом хода 346 км, уже в базовой версии получит автопилот для езды по автомагистралям и сможет разгоняться за 6 секунд до 100 км/ч. При этом в компании отмечают, что к моменту запуска Model 3 в производство в 2017 году емкость батареи, скорее всего, будет увеличена и появятся более продвинутые версии. В Украине фирма Tesla пока что официально не представлена, поэтому желающим обзавестись седаном Model 3 придется оформлять предзаказ через официальный сайт компании, а затем самостоятельно заниматься доставкой и растаможкой машины. Либо сделать это с помощью неофициальных дилеров. Например, львовская компания Tesla Club Ukraine берется доставить машину что называется "под дверь": клиент получает растаможенную и поставленную на учет машину на номерах. "С нашей помощью клиент получит автомобиль с техпаспортом и номерами. Мы занимаемся доставкой (страховка на 100 тысяч евро в дороге), растаможкой и постановкой на учет", объясняет Назар Шимоне-Давида, основатель Tesla Club Ukraine. При покупке Model S и Model X услуги Tesla Club Ukraine обойдутся примерно в 6 тысяч евро в зависимости от цены конкретной версии. "В случае с Model 3 сумма, возможно, окажется меньше, если везти сразу несколько машин, но об этом можно будет говорить уже после запуска машины в производство", отмечает основатель Tesla Club Ukraine. При этом не следует забывать, что при покупке Tesla через европейской представительство фирмы физлицу из Украины сверх заводской цены придется уплатить не только наши налоги (НДС 20% и акциз в размере 109 евро), но и НДС конкретной европейской страны, из которой будет осуществляться доставка машины в Украину. В Tesla Club Ukraine берутся избавить покупателя от двойной уплаты НДС. "Для избежания двойной уплаты НДС, необходимо, согласно внутренним правилам Tesla, чтобы машину вначале купила европейская фирма, которая имеет лицензию на экспорт автомобилей из ЕС и затем сможет экспортировать ее без уплаты европейского НДС", объясняет Назар Шимоне-Давида. В этом свете 6 тысяч евро кажутся вполне адекватной суммой за услуги Tesla Club Ukraine по доставке и растаможке машин Tesla. С седаном Model 3 фирма Tesla намерена к 2020 году довести уровень продаж своих электромобилей до 500 тысяч единиц в год, что на порядок больше, чем фирме удалось реализовать в 2015 году (50580 машин). До этого компания представила три модели Tesla Roadster, Tesla Model S и Tesla Model X.

Джерело: Delo.ua

ЗМІ про нас
05.04.2016 р. Одесса среди лидеров по покупке электромобилей

С начала нового года в стране наблюдается рекордная статистика по покупке и регистрации электромобилей. Как сообщил корреспонденту Украинской Службы Информации основатель компании 'Tesla ClubUkraine' Назар Шимоне-Давида, в Украине действительно происходят революционные изменения ' люди активно покупают электромобили, потому что на сегодняшний день это выгодная покупка. На самом деле в Украине сегодня происходит настоящий бум электромобилей, все очень быстро развивается. Одесса в этом отношении идет почти впереди всех. Наша сеть зарядных устройств уже составляет около 60 точек. В Одессе, если я не ошибаюсь, их около восьми, ' рассказывает Шимоне-Давида. Основным преимуществом электромобилей перед обычными машинами с двигателями внутреннего сгорания он видит в отсутствии вредных выхлопов, которые загрязняют окружающую среду. Необходимо просто на нем поездить, чтобы осознать все его преимущества. Электромобиль не наносит вреда окружающей среде и достаточно прост в обслуживании. Кроме того, в качестве бонуса вы сможете существенно экономить, ' добавил автолюбитель. Шимоне-Давида считает, что отмена ввозных пошлин на электромобили делает их покупку еще более выгодной на фоне остальных преимуществ. На сегодняшний день отменили пошлины, оставили только ПДВ и это способствует спросу на электромобили в Украине. Кроме того, цена на тот же Nissan Leaf последней модели будет составлять примерно 30 тыс. евро, что вполне приемлемо для автомобиля с такими характеристиками, ' подчеркнул он. По его словам, со временем большая часть водителей будет использовать электромобили, что приведет к массовому производству экомашин. Пока же Шимоне-Давида считает, что к созданию украинских электромобилей страна пока не готова. Процесс серийного производства электромобилей довольно сложный и затратный. Должна быть какая-то новая идея, лучшая, чем были до этого. Чтобы запустить серийное производство любого автомобиля нужны внушительные инвестиции, приблизительно 500 млн - 1 млрд евро. Поэтому производство собственных украинских электромобилей ' это вопрос на будущее, ' отметил он. Так, за первые 2 месяца 2016 года в Украине зарегистрировано 125 электромобилей, что значительно превышает показатели прошлых лет. Наиболее популярным в Украине, равно как и в мире, на сегодняшний день является электрокар NissanLeaf. В нашей стране зарегистрировано 485 машин этой модели по состоянию на 19.02.2016

Джерело: Украинская служба информации

ЗМІ про нас
21.03.2016 р. На Украине появился неофициальный дилер Tesla, а китайцы готовят ответ Model S

Во Львове бизнесмен Назар Шимоне-Давида решил организовать первую на Украине компанию, которая будет заниматься продажами электромобилей Tesla Model S, выступив в роли неофициального дилера Tesla Motors. В том, что американский автопроизводитель станет популярен среди жителей Украины, по мнению главы созданного дилерского центра, сомневаться не приходится. На данном этапе уже есть как минимум 5 потенциальных клиентов, а интерес к автомобилю проявляют очень много людей. По крайней мере, принять участие в тестовом заезде на чрезвычайно редком в странах СНГ электрокаре уже изъявили своё желание пара сотен человек, среди которых вполне могут быть и будущие клиенты. Но львовский тест-драйв всё же решили сделать платным, так как количество участников росло уж с очень большой интенсивностью, поэтому каждый должен был внести скромные Официальная, если это слово уместно применить к серому дилеру компании из Кремниевой долины, киевская презентация Tesla Model S торжественно состоялась в прошедший день космонавтики 12 апреля. Мероприятие собрало всех желающих познакомиться поближе с данным автомобилем и самой концепцией использования электротяги. Компания Украинский клуб Тесла будет поставлять украинцам исключительно европейскую версию электрокара. Никаких проблем с регистрацией в Госавтоинспекции покупатели автомобиля встретить не должны. Это подтверждает и появившийся электрокар Tesla Model S на улицах страны, на котором был установлен государственный номерной знак с кодом львовской области.Что касается сети заправок Superchargers, то в планах генерального директора Tesla Motors Элона Маска(Elon Musk) и остального руководящего состава компании страна Украина не обозначена в качестве официального рынка сбыта, поэтому строить фирменные электрозаправки там никто не намерен. Но данный факт вовсе не означает, что на привычных местах продажи бензина и дизельного топлива невозможно найти розетку с напряжением 380 В. Однако в этом случае длительность заряда аккумуляторной батареи составит примерно 5-6 часов. Можно заряжать стильный электрокар Model S и от стандартной сети, но на это уйдёт уже около 20 часов.А пока в Tesla Motors пытаются удовлетворить нешуточный спрос всех желающих обзавестись экологически чистым видом транспорта, китайские автопроизводители трудятся не покладая рук. На этот раз они замахнулись на куда более нетривиальную задачу, нежели копирование или создание бюджетных бензиновых моделей европейских и японских автомобильных концернов. На предстоящем Пекинском автошоу будет продемонстрирован, как его называют уполномоченные представители компании CH Auto Event, самый настоящий китайский суперкар с электрическим мотором, который способен потеснить на рынке и даже стать потенциальной альтернативой для Tesla Model S. Пока что все технические параметры новинки из Поднебесной держатся в секрете. Зато в Сеть были выложены фотографии прототипа, на которых автомобиль был очень сильно похож на эдакую смесь Tesla и Bugatti Veyron в профиль, а вид сзади напоминает по очертаниям Pagani Huayra с модифицированной оптикой.

ЗМІ про нас
21.03.2016 р. Tesla Model S. Смартфон на колесах

За что я люблю свою работу, так это за сюрпризы, которые она иногда преподносит. Неспешность и сонливость типичного для меня воскресного дня вдруг нарушает сообщение - не хотите ли, мол, мотнуться во Львов, чтобы вернуться оттуда на Tesla Model S? Выезд прямо сегодня. Буквально через пару часов. Аа... Ээ... Лень говорит: "Ты чего? И полдня не прошло, как ты вышел из поезда! Куда так внезапно срываться? Да и планы есть на понедельник..." И я было отказался, но потом верх взяло любопытство. Tesla - экзотика, iPhone среди автомобилей. Да многие бы ради такой возможности душу дьяволу продали. Решено, еду! Другого шанса может не быть... Синдром Стива Джобса Есть такой человек - Элон Маск. Википедия говорит, что это канадско-американский инженер, предприниматель, изобретатель и инвестор южноафриканского происхождения; миллиардер, основатель, владелец, генеральный директор и главный инженер SpaceX, основатель PayPal, а также главный дизайнер, генеральный директор и глава совета директоров Tesla Motors. Гений, одним словом. Без преувеличений и сарказма. Так вот, в начале 2000-х Элон с партнерами загорелись идеей создания массового электромобиля. Комфортного, престижного, привлекательного, умного, с большим запасом хода. Для кого-то такая задача показалась бы нерешаемой. Или решаемой, но на реализацию проекта потребовались бы многие годы и колоссальные инвестиции. И так бы оно и было, если бы речь шла о большой корпорации, где все и вся необходимо согласовывать и утверждать со всеми, теряя время и деньги. Маск же пошел своим, более простым путем и, как ни странно, блестяще справился. История финансирования Tesla Motors, названой в честь инженера-физика Николы Теслы, сложная и запутанная. Кто сколько денег внес, чем занимался, за что отвечал и кому потом свою долю продал - это, по большому счету нас не касается. Скажу лишь, что Tesla вряд ли существовала бы в своем нынешнем виде, если бы не такие гранды в своих отраслях, как Panasonic, Lotus, Toyota и Daimler. Некоторые из них помогали Маску и Ко деньгами, но еще более важной стала помощь технологическая. Как ни крути, а автомобиль - штука сложная, и без знаний, многолетнего опыта и обкатанных технологий хорошую машину не построить. На гениальности и желании тут не выедешь. В общем, первенцем Tesla стал Roadster. В нем была реализована одна из главных идей - приличная дальность хода. И как только стало понятно, что спрос на нее превышает предложение, Маск начал думать над следующей, более практичной и комфортной моделью, с еще большим запасом хода и широким функционалом. Так появились первые наброски проекта WhiteStar, давшего в итоге серийный вариант лифтбэка Model S. Интересно, кстати, что фанаты Tesla во многом напоминают фанатов Apple. Они с таким же упоением и воодушевлением говорят об объекте своего обожания, и боготворят Элона Маска не меньше, чем "яблочники" молятся на Стива Джобса. Не хочу сказать, что это плохо, но есть тезисы, которые фанаты Tesla произносят как мантру, не осознавая, что это лишь маркетинговые сказки, филигранно вживленные в сознание не самых глупых людей. Например: "Tesla - идеальный автомобиль. Его эксплуатация практически бесплатна, потому что в нем ломаться нечему". Серьезно, я слышал эту фразу неоднократно. Но пардоньте, это же миф сродни троянскому коню. Да, у Model S нет связки ДВС и коробки передач, но все остальное-то никуда не делось. Одна только сложнейшая и дорогущая пневмоподвеска чего стоит! Любопытно было бы взглянуть на удивленное лицо свято верующего в "нечему ломаться", когда начнутся проблемы с пневмой, с электроникой, с тормозами. А с учетом качества наших дорог, климата и прочих факторов - они рано или поздно начнутся. Тут вам не Европа. Разве что об аккумуляторах беспокоиться не нужно. На них Tesla дает гарантию 8 лет без учета пробега (на сам автомобиль - 4 года или 80,5 тысяч км пробега). Хотя, случись что, кто возьмется их менять? Да и ждать новый блок придется долго. Или вовсе нужно будет отправлять машину в ближайший официальный сервис. А это, на секундочку, в Европе. Ну да ладно. Это, надеюсь, опасения временные. Наступит день, и в Украине появится лицензированный ремонт и обслуживание Tesla. Без них никак, что бы там не говорили в рекламно-зомбирующих материалах. Тем более что Model S постоянно совершенствуется и усложняется. Еще недавно она была только заднеприводной (с электромоторами на 60 и 85 кВт/час, выдающими по 380 л. с. мощности), несмотря на то, что платформа изначально создавалась под колесную формулу 4х4. Однако осенью минувшего года Tesla представила две новые модификации - полноприводные, с моторами и на передней, и на задней оси. И если версия 85D отдает по 188 "лошадок" на каждую ось, то P85D на задней оси имеет усиленный электромотор, отдающий 470 л. с., тогда как на переднюю приходится 221 л. с. В итоге более чем двухтонный пятиметровый автомобиль набирает первую "сотню" чуть более чем за 3 секунды (остальные версии - за 5,5-6 секунд). Запас хода у Tesla Model S варьируется в диапазоне 334-434 км. Вот такая вот теория. А теперь давайте перейдем к практике. Пять метров жизни Tesla Model S, безусловно, привлекательна снаружи. Формы и линии, архитектура ксеноновой оптики и светодиодных фонарей, выдвигающиеся дверные ручки, как на Jaguar F-Type, безрамочные стекла - все это вполне соответствует статусу премиального автомобиля за 100 с лишним тысяч евро (с учетом уплаты налогов и доставки в Украину). Но оболочка не так интересна, как начинка. И начну я, пожалуй, с того, что у Model S два багажника. Объем переднего - 150 литров. Заднего - 745 литров при пятиместном салоне и 1645 литров со сложенной спинкой заднего дивана. Даже не знаю, кто может предложить больше. Model S действительно большой автомобиль. Три метра колесной базы и почти 2,2 метра ширины позволили создать просторный салон, где даже на втором ряду безо всякого стеснения и излишней близости садится три взрослых человека. При этом в ногах места хватает, даже если передние кресла сдвинуты до упора назад. А тот, кто сядет по центру второго ряда, обрадуется идеально ровному полу и возможности вытянуть ноги под центральный тоннель. Но на этом прелести путешествия на галерке Tesla Model S заканчиваются, и на то есть несколько причин. Первая - близость потолка, особенно в комплектации с панорамной крышей. А второй - совершенно дурацкие подголовники, которые и назвать-то таковыми трудно, потому что они неподвижные и установлены так, что даже при моем невысоком росте заканчиваются где-то на уровне шеи. И еще один момент, который, скорее всего, не был бы заметен в обычном автомобиле, но в данном случае, при отсутствии привычного звука ДВС и хорошей общей шумоизоляции, вылез наружу. В районе задних стоек отчетливо слышен свист ветра. Не то чтобы он раздражал, но и не обращать на него внимания не получается. К счастью, ровным счетом ничего не докучает передним седокам. Напротив, быть водителем Model S или его соседом очень комфортно. Ковшеобразные кресла гостеприимны и чрезвычайно податливы, в том смысле, что позволяют настроить себя именно так, как вам нужно. И все это исключительно электроприводом, включая подгонку положения руля. Ну и, конечно же, не могу не сказать пару слов о материалах отделки. Несколько раз я слышал, что они, якобы, не очень хороши, да и сборка оставляет желать лучшего. Так вот, я готов эти утверждения опровергнуть. Вполне нормальные материалы и вполне нормальная сборка. Никаких страшных грехов я не заметил. Долой кнопки! Мультимедийная составляющая Tesla Model S - вторая по значимости после, собственно, электрической. Главный элемент здесь - 17-дюймовый сенсорный экран, с помощью которого можно регулировать и настраивать абсолютно все. Если вы когда-нибудь пользовались смартфоном, разобраться будет легко. Но, помимо обычных в таких случаях функций, у Model S есть и несколько экзотических. Например, возможность запоминать высоту дорожного просвета с привязкой к GPS-координатам. Проще говоря, если перед вами плохой участок дороги, и вы подняли пневмоподвеску, эти настройки можно запомнить, и когда в следующий раз вы окажетесь на той же дороге, электроника поднимет автомобиль автоматически. И это лишь одна из целого ряда любопытных возможностей. С помощью все того же дисплея можно настроить свет, климат-контроль, синхронизировать смартфон, получить полную статистику потребления энергии и так далее. Отдельно отмечу, что благодаря огромному экрану, у Model S самый большой автомобильный навигатор и самая крупная картинка с камеры заднего вида. Причем, картинка эта очень качественная и имеет большое значение, поскольку через узкое заднее стекло обзор сильно ограничен. Второй дисплей, диагональю значительно меньше, исполняет роль приборного щитка. Естественно, его тоже можно запрограммировать на вывод нужной и разнообразной информации, но в основном, конечно же, его задача держать водителя в курсе текущей скорости и оставшегося запаса хода. Зарядка Ну что же, интерьер изучили - теперь можно и покататься. Но прежде Model S нужно зарядить. Сделать это не сложно. Главное - найти розетку. А еще лучше зарядную станцию или Supercharger. Но, поскольку последних в Украине нет (пара штук появится только в 2016-м), то остается довольствоваться совсем медленной или относительно медленной зарядкой. В первом случае потребуется до 8 часов, во втором - 2-3 часа в зависимости от модификации Model S. 65-киловаттная, например, заряжается медленнее 85-киловаттной, в которой установлен более мощный преобразователь энергии. Сам процесс зарядки элементарный. Один конец зарядного устройства вставляем в розетку, второй - в автомобиль. Чтобы лючок "бака" открылся, раньше нужно было лазить по меню, а теперь, после обновления ПО, это можно сделать нажатием кнопки на брелоке. Светодиодные огни просигнализируют, что процесс пошел, а вы, тем временем, можете идти спать, пить, есть - да все что угодно делать. Следить за процессом зарядки можно удаленно, с помощью приложения для смартфона. Оттуда же можно, например, включить климатическую систему, чтобы она заранее создала в салоне Tesla комфортную атмосферу. И не стоит переживать, что кто-нибудь сделает вам пакость, вытащив зарядное устройство из автомобиля. Пока Model S закрыта, сделать это невозможно. А вскоре американская компания и вовсе сделает массовой быструю замену батарей. Всего 90 секунд - и вы уезжаете на полностью заряженном автомобиле. За это, конечно, придется платить, да и актуально это будет для США и Европы, а не для Украины, но все же. Драйв Чтобы привести Model S в рабочее состояние, достаточно сесть за руль и нажать на педаль тормоза. Затем переводим подрулевой селектор в режим Drive - и вперед! Не издавая никаких звуков, совершенно незаметно для окружающих, автомобиль трогается с места. И как трогается! При желании он может "выстрелить" не хуже какой-нибудь баварской М-ки. Я, в общем-то, ездил уже на электромобилях (Mitsubishi i-MiEV и Nissan Leaf), но каждый раз меня поражает мгновенная реакция на нажатие акселератора, а тут еще и динамика разгона впечатляющая. Причем, особенно много приятных эмоций приносит даже не старт с места, а возможность мгновенно ускориться на ходу, чтобы опередить или обогнать соседей по потоку. Да так, что при перестроениях автомобиль словно присасывает к асфальту, давая лишь мимолетные намеки на крены (вот почему в салоне нет потолочных ручек - они просто не нужны). Его движения легки и точны. Заслуга в этом, конечно же, грамотно настроенной подвески (двухрычажка спереди, многорычажка сзади), низкого центра тяжести и почти идеального распределения веса - 48:52 (аккумуляторы равномерно расположены под полом). Плохие украинские дороги ничуть не смущают подвеску Tesla Model S. Она "на ура" справляется с ямками, трещинами и наплывами, в любой ситуации оставаясь предсказуемой для водителя и комфортной для пассажиров. И коль уж я не раз упоминал о пневматике, должен сказать, что она способна уменьшить дорожный просвет автомобиля со стандартных 14 до 12 см, либо же увеличить его до 16 см. Да, где-то на подсознательном уровне удовольствие от управления Model S чуть портится из-за отсутствия рычащего ДВС, создающего субъективное ощущение мощи и скорости, но это лишь вопрос психологии и привычки. На самом же деле, Tesla ведет себя ничуть не хуже автомобиля с классическим приводом. А где-то даже лучше. Она отлично слушается руля, пусть даже в нем не так много полезной информации (зато есть три предустановки - Комфорт, Стандарт и Спорт), она маневренна, невзирая на свои габариты, и быстра - при желании Model S можно разогнать до 200 км/час. Вообще, грамотно водитель электромобиль - особое искусство. В идеале нужно научиться тонко балансировать между динамикой, скоростью и расходом энергии, а также овладеть мастерством экономии. Model S, конечно, способна помочь в этом непростом деле, в том числе и рекуперативным торможением, но большая часть ответственности за дальность хода лежит все же на водителе. Можно сколько угодно сопротивляться современным технологиям и хранить верность ДВС, но факт остается фактом: электромобили - уже не будущее. Они уже здесь, в нашем настоящем. И Tesla Model S на сегодняшний день безоговорочно лучший представитель электромобильного рода. Из Львова в Киев Ну, а теперь рассказ о том, как InfoCar.ua добирался на Tesla Model S из Львова в столицу. Возможным это стало благодаря сети "ОККО", которая уже оборудовала зарядными станциями 34 своих АЗС на самых оживленных трассах Украины, и основателю Tesla Club Ukraine Назару Шимоне-Давида. Именно на его Model S 85 мы отправились в путешествие. Моросящий дождь не мог испортить настроение и предвкушение увлекательной поездки. Tesla заряжена, Львов позади, а впереди - почти 540 электрических километров без единой капли выброшенного в атмосферу СО2. В принципе, из Львова в Киев можно было бы доехать с одной остановкой в Ровно. Если бы на дворе было лето. Дело в том, что Model S, как и любой другой электромобиль, очень чувствительна к температуре воздуха. Чем холоднее, тем больше энергии тратится на обогрев аккумуляторов. В день нашего путешествия термометр едва поднимался выше нуля, что, фактически, махом съело 15-20 процентов от 420 км заявленного запаса хода. В такой ситуации без двух дозарядок не обойтись. Первую остановку мы сделали в Бродах, уже через 100 км от Львова. Аккумулятор к тому моменты был разряжен наполовину, но 22-киловаттная зарядная станция на "ОККО" за 45 минут наполнила батареи энергией почти до упора. Автомобиль уверял нас, что этого хватит на 360 км пути. До Житомира, то есть до следующей плановой остановки, нужно было проехать 300 км, а потому, без тени сомнения, мы поехали дальше. И в этом была наша ошибка. Проехав основную часть отрезка со скоростью 100-110 км/час, мы вдруг поняли, что автомобиль потребляет больше энергии, чем планировалось, и запас хода стремительно тает. Да так, что нам его явно не хватит. Но выбора нет. Сбросив скорость до неприличной, выключив климат-контроль и обдув, протирая рукой запотевшее лобовое стекло и со страхом глядя на дисплей, все настойчивее требующий остановиться и найти розетку, наш экипаж из четырех человек не сдается. Хотя, признаюсь, где-то в глубине души я уже был готов к худшему сценарию и очень злился от того, что сделать ничего нельзя. Я, конечно, молчал в знак уважения к владельцу автомобиля, но, в то же время, все мое автомобильное естество отказывалось принимать действительность. Трудно было смириться с тем, что сидя в дорогом и суперсовременном транспортном средстве, ты вынужден плестись в правом ряду со скоростью черепахи и провожать взглядом проезжающие мимо ВАЗы и Ланосы... Вернувшись в Киев уставшим и опустошенным, прошу Диму подкинуть меня до ближайшей станции метро. "Ой, а до поворота на Кольцевую метро будет? Нет? Как жаль.. Ну ладно, вернусь домой на эвакуаторе. Зато тебя подкину". Занавес! P.S. На следующий день, приехав на официальную презентацию зарядных станций на одну из АЗС "ОККО", я встретил Диму и, конечно же, не мог не спросить, разбавила ли его вчерашний вечер погрузка Model S на эвакуатор? Нет, говорит, еще на пару километров заряда осталось. Ну вот и славно, подумал я, замечтавшись о том дне, когда одного заряда будет хватать на 1000 км, а зарядные станции будут на всех АЗС.

Джерело: InfoCar.ua

ЗМІ про нас
21.03.2016 р. Електромобілі можуть стати дешевшими

21 травня депутати Верховної ради прийняли в першому читанні два законопроекти, які спростять ввезення електромобілів в Україну. Якщо закони ухвалять, ціна електрокарів у країні може суттєво знизитися. Першим законопроектом №1674 пропонують внести зміни до закону України 'Про Митний тариф України' щодо скасування ввізного мита на транспортні засоби з електричними двигунами. Крім автомобілів, до цієї категорії також потрапляють велосипеди, тролейбуси, транспортні засоби для перевезення радіоактивних речовин, а також електрична техніка, яку використовують на складах, заводах, у портах та аеропортах. Другий проект закону №1912 передбачає внесення змін до Податкового кодексу України, згідно з якими електромобілі до 1 січня 2020 року не оподатковуватимуться ПДВ та акцизним збором з їхнього ввезення у країну. 'Сьогодні в Україні установлено близько 50 зарядних станцій для електромобілів. Ми дуже сподіваємося, що обидва закони пройдуть усі стадії голосування і набудуть чинності, ' - розповідає керівник Tesla Motors Club UkraineНазар Шимоне-Давида. 'Це допоможе знизити вартість електромобілів на 30%, що зробить їх доступнішими для українців. Наприклад, якщо Tesla сьогодні коштує $100 000, то після ухвалення законів її вартість становитиме близько $70 000. Для багатьох це суттєва різниця'. За словами Шимоне-Давида, цих заходів потрібно було вжити ще раніше. 'Наша держава захищає митами своїх виробників від конкурентів ззовні. Але ж в Україні немає виробників електромобілів. Від кого захищатися?' - ставить він риторичне запитання. Керівник компанії 'Біо Автомотів' Сергій Богуш вважає, що затягування процесу з ухваленням законів можна пояснити двома причинами: обстоюванням власних бізнес-інтересів деякими групами впливу в парламенті та загальним нерозумінням перспектив цього сегменту авторинку. 'Від партії 'Опозиційний блок' не було жодного голосу. Очевидно, чиї інтереси вони обстоюють. А ситуація навколо репліки Тетяни Чорновол була викликана тим, що вона просто не до кінця розібралася в питанні' - каже він. Чи зможе ухвалення податкових змін на законодавчому рівні суттєво змінити ситуацію на ринку? Компанія Сергія Богуша входить до української Асоціації учасників ринку електромобілів, яка була створена для популяризації електрокарів у країні. Незважаючи на скептичний настрій, за відомостями асоціації, в Україні вже їздять близько тисячі електромобілів. Шимоне-Давида уточнив у бесіді з Forbes, що сотня з них - Tesla. Також серед українців популярні Renault Fluence ZE і Zoe, Nissan Leaf, машини марки 'Bio Auto' та електричні моделі від Audi, Mini та інших. Якщо Верховна рада ухвалить закони, це буде лише перший крок на шляху змін, до яких уже давно прийшла Європа. Для них електромобілі становлять можливість знизити ресурсозалежність і боротися за поліпшення екології. У нас у країні цього поки що не розуміютьСергій Богуш, керівник компанії 'Біо Автомотів'. На сьогодні досить скромні автомобілі від Renault і Nissan, оснащені електродвигуном, коштують великих грошей - понад 22 000 євро, не кажучи вже про Tesla. Також не варто забувати про необхідність придбати спеціальний зарядний пристрій для електрокара. Зниження ціни від 10% до 30% (залежно від внесених змін) зробить такі автомобілі доступнішими. Хоча на ринку є безліч бюджетних варіантів із невеликими за обсягом двигунами, які можуть скласти конкуренцію електрокарам. Наприклад, Toyota Yaris, Peugeot C 107 чи Citroen C1, витрата палива в яких тримається на рівні 4 л/100 км. Ціни на такі авто становлять близько 12-15 тисяч євро, але, на відміну від електромобіля, вони не залежать від обмеженої кількості заправок. Заправки - досить болюче питання для прихильників електромобілів, але разом із тим, на думку керівника Tesla Motors Club Ukraine, проблему сильно перебільшено. За інформацією асоціації, у країні наразі налічується близько 50 заправок. Їх установила мережа АЗК 'ОККО', а також ресторатор Діма Борисов (біля своїх закладів) та інші ентузіасти. До того ж у Tesla Motors підтвердили, що на 2016 рік заплановано установити декілька пунктів зарядки. Безперечно, цього наразі недостатньо, щоб вільно подорожувати країною. Одного заряду середньому електрокару вистачає для подолання відстані від сотні до двох сотень кілометрів; Tesla може похвалитися дещо більшим автономним пробігом. А це означає, що, плануючи тривалі переїзди, необхідно закладати в маршрут ще й час на зарядку авто. Показовий приклад - експериментальна поїздка на Nissan Leaf киян Олександра Кравцова і Володимира Романцова з Києва до Рівного і назад. Відстань - понад 600 км; у дорозі було проведено 9 годині 20 хвилин, з яких майже 5 годин 40 хвилин пішло на заправку електромобіля. За словами водіїв, на заправках 'ОККО' авто заряджалося по 1% за хвилину. Відповідно, щоб повністю його зарядити, потрібно понад 1,5 години. При цьому, як зазначають учасники експерименту, за правильного стилю водіння авто може проїхати навіть більшу відстані, ніж заявлено виробником. Утім, на звичайному автомобілі з бензиновим чи дизельним двигуном цей же маршрут можна було подолати удвічі-утричі швидше. Інша річ, що вся поїздка коштувала 15 грн, які було витрачено на зарядку автомобіля вдома: мережа 'ОККО' поки що надає свої послуги безплатно. Наразі проблема полягає в тому, що в Україні ще слабо розвинена інфраструктура для електромобілів, тому вирушати на них у тривалі поїздки небезпечно. Крім того, такі вояжі затратні за часом. У США, наприклад, Tesla активно розвиває технологію швидкого зарядження авто, яке займає лише декілька хвилин. В Україні такої можливості немає: відповідно, у міжміських подорожах потрібно бути готовими до того, що на поповнення запасу енергії в електродвигуні йтимуть години. Інша річ 'ndash; використання електромобіля в межах міста, де цей транспорт може існувати цілком комфортно. Заряджати його можна вночі, як мобільний телефон. 'Ми встановили першу заправку 2014 року, але вже тепер бачимо величезний попит, ' - розповів Forbes засновник і керівник компанії e-LineВладислав Родін. ' Це як сніжний ком: ми ставимо одну - з'являються три нові запити'. Компанія Родіна вже чотири роки розробляє й установлює заправки для електромобілів. У створення e-Line вже було вкладено близько $500 000, але для засновника важливо інше - компанія повністю українська. 'Так, ми купуємо малу електроніку за кордоном, але весь дизайн, проекти, метали - усе наше'. Компанія вже поставила сім заправок в Одесі, Львові, Дніпропетровську та Києві і наразі працює над виконанням ще 15 замовлень. Наша держава захищає митами своїх виробників від конкурентів ззовні. Але ж в Україні немає виробників електромобілів. Від кого захищатися? Назар Шимоне-Давида, керівник Tesla Motors Club Ukraine Досвід показує, що сьогодні електромобіль - це більше економія на пальному. Богуш розповів кореспонденту Forbes, що електромобіль коштує йому удвадцятеро дешевше за машину на бензиновому двигуні. Вартість поїздки електрокаром на 200-кілометрову відстань становитиме від 10 до 30 грн (залежно від тарифу купівлі електроенергії), тоді як на бензинове авто навіть із малим об'ємом двигуна піде понад 150 грн. Суттєвий бонус для господарів електромобілів у тому, що громадські заправки для електрокарів сьогодні повністю безплатні. 'Їх установлюють власники торговельних центрів і ресторанів, щоб привернути публіку. Витрати на енергію при цьому мінімальні'- пояснив Родін, зарядки якого коштують близько $2 000. Про введення плати за заправку не поспішає говорити і Богуш, вказуючи на те, що у країні наразі навіть немає повноцінно сформованого ринку, усе робиться силами ентузіастів. Наприклад, на тих же 'ОККО' 34 заправки встановили повністю власним коштом, але розвивати цей напрямок компанія не поспішає: 'Ми поки що вивчаємо попит, і планів щодо відкриття нових станцій у нас немає', - розповів Forbes Олег Дорожовець, представник прес-служби мережі автозаправних станцій. 'Якщо Верховна рада ухвалить закони, це буде лише першим кроком на шляху змін, до яких уже давно прийшла Європа. Для них електромобілі становлять можливість знизити ресурсозалежність і боротися за поліпшення екології. У нас у країні цього поки що не розуміють'- резюмував Богуш.

ЗМІ про нас
18.03.2016 р. ПЕРШІ ЗАРЯДНІ СТАНЦІЇ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ВІДКРИЮТЬ У ЦЕНТРІ ЛЬВОВА

У Львові розпочнуть роботу перші в Україні зарядні станції для електромобілів, які 'Ощадбанк' відкриває на базі відділення нового типу. Вони також стануть першими станціями у центрі Львова. Як повідомили ZAXID.NET у прес-службі 'Ощадбанку', перші дві зарядні станції розпочнуть роботу завтра, 30 листопада. Наразі станції вже змонтовані, але поки не працюють. Зарядні станції діятимуть біля Львівського обласного управління 'Ощадбанку' на вулиці Січових Стрільців, 9. Для банку ці станції стануть першими в Україні. Усього 'Ощадбанк' планує відкрити по дві-чотири такі зарядні станції у восьми найбільших містах.' Як повідомила ZAXID.NET представник cпільноти'Tesla Motors Club Ukraine' Олена Артеменко, у Львові є ще три сертифіковані зарядні станції для електромобілів на вул. Кузнечевича у ресторані 'Тарон', на вулиці Лінкольна у ресторані-готелі 'Писанка' і на вулиці В. Великого біля клініки 'Рікота'.

Джерело: ZAXID.NET

ЗМІ про нас
18.03.2016 р. УКРАЇНЦІВ ПЕРЕСАДЯТЬ В ЕЛЕКТРОКАРИ

Минулого четверга депутати проголосували за зміни до Митного тарифу та Податкового кодексу України. Проектом закону №1674 пропонується скасувати ввізне мито на транспортні засоби, оснащені електричними двигунами. Інший законопроект 'nbsp;№1912 передбачає тимчасове, до 1 січня 2020 року, звільнення від податку на додану вартість та акцизного податку операцій із ввезення таких автівок. Такій законотворчій ініціативі учасники автомобільного ринку, а особливо ринку електромобілів, в один голос дають позитивну оцінку. 'Будь-яке зниження вартості автомобілів відіграє позитивну роль для автомобільного ринку загалом. А ціна впаде суттєво, це 10% мита і 20% ПДВ, автомобілі стануть доступнішими для українців і, відповідно, більш популярними. Їх (електромобілі Ред.), звичайно, не почнуть купувати тисячами чи сотнями. Проте якщо сьогодні імпортери майже не ввозять в Україну електромобілі, то такі законопроекти дозволять цей сегмент активізувати' говорить генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. ДОДАТКОВІ 2-3% ВВП ЗА 20 РОКІВ Сьогодні щоб завезти в Україну електромобіль, необхідно сплатити ввізне мито (8-10%), акцизний збір (109 євро), ПДВ (20%) та митне оформлення (15 євро). Таким чином, більше 30% вартості електрокару суто податки і мито. Говорити про втрачені мільйони з бюджету України після скасування податків безпредметно. За весь 2014 рік в Україну було завезено і придбано 39 електрокарів, тоді як 2013-го лише п'ять. Більше того, прихильники екологічно чистого транспорту прогнозують, що за рахунок виробництва і впровадження електромобілів на державному та недержавному рівнях через 20 років ВВП країни зросте на 2-3%. 'Електромобіль здешевлює усю галузь, у якій він задіяний. Чи це послуга, чи товар, який виробляється із використанням роботи електромобіля. Зникає паливна складова, яка у калькуляції багатьох продуктів становить більше 30%. Здешевлення логічно призведе до масовішого використання таких товарів і послуг' говорить заступник керівника компанії 'Біо Автомотів' Сергій Богуш. Прибрати паливну складову, очевидно, воліють і парламентарі. 'Така ситуація (залежності від іноземних постачальників енергоресурсів, зокрема нафтопродуктів та газу. Ред.) за наявності зовнішньої агресії та посягання на цілісність країни є критичною не лише з економічної точки зору, а й ставить під загрозу питання національної безпеки' - йдеться у тексті записки до законопроекту щодо скасування податку на додану вартість. 'Можна сказати, що держава так воює із зовнішнім агресором, ' - додає Сергій Богуш. БЕЗ ДОПОМОГИ ПАРЛАМЕНТУ Компанія 'Біо Автомотів', як і низка інших, входить до Асоціації учасників ринку електромобілів України. Громадське об'єднання офіційно існує з березня 2015 року та вже взяло активну участь у розробці законопроектів. До нього входить десять компаній і громадських організацій, що займаються реалізацією електромобілів та розвитком відповідної інфраструктури в Україні. Серед них і ТОВ 'Тесла клуб Україна' на чолі з Назаром Шимоне-Давидом. 'Електротранспорт розвивається в Україні стрімкими темпами і без допомоги парламенту. А після прийняття цих законопроектів ціна електромобіля фактично зрівняється з ціною традиційного авто. А якість електромобіля вища. Людина, яка хоча б раз проїде на ньому, навряд чи знову сяде у звичайне авто, якщо в неї є така можливість' говорить він. Все ж ціни на електромобілі в Україні і у світі поки що залишаються вищими за ціни на подібні за технічними характеристиками бензинові автівки. Найбюджетніші моделі вартують близько 15-20 тисяч євро. Висока ціна пов'язана з дорогими комплектуючими, а в першу чергу з акумуляторами, які працюють переважно на літії, досить коштовному металі. Експерти впевнені, що ціна поступово знижуватиметься разом із зростанням попиту на електротранспорт. Окрім цього, аналітики запевняють, що електромобіль окупить себе за кілька років експлуатації. Адже в середньому електрокари використовують 10 кіловат електроенергії на 100 кілометрів, тоді як звичайні авто -10 літрів бензину. В результаті вартість проїзду на електромобілі 100 кілометрів становить 3,6 гривні (10 кВт/год.-36 копійок), тоді як на авто близько 220 гривень. Про це йдеться і в пояснювальних записках до законопроектів, от тільки ціни на пальне і електроенергію там з невідомих причин занижені: 2,8 копійки за 1кВт/год. і 17 гривень за літр бензину. Таким чином ціни на пальне зіграли стимулюючу роль для ринку електротранспорту. 'Якщо раніше на це дивилися як на якусь цікавинку, екзотику, то сьогодні, коли нам дзвонять, ми бачимо реальний інтерес щодо практичного використання. Скепсис зник у цьому питанні'- вважає Сергій Богуш. ЕЛЕКТРОКАР ЯК МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН Компанія 'Тесла клуб Україна' разом з мережею заправних станцій 'ОККО' встановили 34 пункти для зарядки електромобілів по всій Україні. Усього таких точок близько 50. Зарядити своє авто можна безкоштовно. 'Це за вартістю і концепцією ідеї подібне до безкоштовного Wi-Fi. Людина не платить за підзарядку, але? швидше за все, доки її авто заряджатиметься, вона питиме каву, їстиме і так далі. А година зарядки за вартістю,-це приблизно півтори чашки кави. Тобто друга кава, це вже чистий прибуток закладу'- розповідає Назар Шимоне-Давид. Аби заправитися повністю на подібних заправках, треба дійсно понад годину часу. І поряд з тим фактом, що запас ходу електромобіля зазвичай не перевищує 200 кілометрів, усі переваги електрокару можуть видатися раптом набагато менш привабливими. Назар Шимоне-Давида іншої думки: 'Це зручніше, ніж люди про це думають. Поняття заправок - відносне. Воно з'являється, лише коли йдеться про далекі подорожі. Навіть у Норвегії, країні, яка вважається раєм для електротранспорту, у 99% випадків електромобілі заряджають удома вночі, як мобільний телефон. Якщо брати Nissan Leaf, бюджетний автомобіль, який має запас ходу близько 150 кілометрів, то ми розуміємо, що треба дуже багато їздити, щоб подолати таку відстань за день.' Фахівці відзначають світову тенденцію, коли електромобіль купують переважно як друге авто. Одну машину в сім'ї використовують для далеких поїздок, а для пересування містом, за покупками чи у справах - електромобіль, який є дешевшим у використанні. Такі машини, до того ж, не мають елементів, які потребують частої заміни, як, наприклад, масла, фільтри, охолоджувальні рідини і тому подібне. Про електротранспорт в Україні як парламентарі, так і експерти говорять однаковими словами. Питання лише в тому, чи дасть це очікуваний результат. Чи, можливо, однакова риторика -це все ще не запорука успіху. Дмитро ЧАЛИЙ, КНУ імені Тараса Шевченка

ЗМІ про нас
18.03.2016 р. ЩЕ ОДИН КРОК ДО ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ З ОЩАДНИМ БАНКОМ

На базі відділення нового типу Ощадбанку у Львові вперше встановлено дві зарядні станції для електромобілів.'Філософія нашого банку енергоефективність, як спосіб життя. Ми маємо чим похвалитись у реалізації урядової програми з утеплення будинків, ми маємо перші видані кредити на електромобілі, тож впевнено робимо ще один крок до енергетичної незалежності нашої держави і долучаємось до розвитку інфраструктури міст присутності банку, - відзначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний. 'Минулого разу саме у Львові ми оголосили про початок кредитування електромобілів, і наразі готові разом зробити наступний крок. На базі окремих відділень нового типу, які вже зараз стали очевидною ознакою змін в Ощадбанку, ми облаштуємо зарядні станції та паркомісця для електромобілів, зробимо придбання електрокарів в Україні доступнішим, а користування ними комфортнішим.'За словами Андрія Пишного, місто Лева було обрано не випадково, адже Львів один з найбільших туристичних центрів України. До нього часто приїжджають не лише жителі нашої країни, а й Європи. Тож Ощадний банк робить свій внесок у привабливість магічного старовинного міста для туристів. Подібні зарядні станції Ощадбанк планує відкрити й в інших містах-мільйонниках, зокрема в Одесі, Харкові та Дніпропетровську.У свою чергу міський голова Андрій Садовий зазначив: 'Для нас дуже важливо розвивати у Львові екологічно чистий вид транспорту. Робимо ставку на оновлення електротранспорту. Маємо чудові трамваї, тролейбуси львівського виробництва. До кінця року очікуємо отримати електробус та нові автобуси. Цього року на дорогах Львова з'явились електромобілі. Важливо стимулювати розвиток цілої мережі, зокрема, і комплексу електрозаправок. І тут особлива подяка нашим партнерам, які розпочинають такі проекти саме зі Львова.'За словами голови ТОВ 'Тесла Клуб Україна' Назара Шимоне-Давида, компанія має найбільшу мережу електрозарядок в Україні, яка налічує 51 зарядний пристрій. 'Усі пристрої безкоштовні для користувачів та встановлюються нашими партнерами. Для України в сучасних умовах недостатньо просто слідувати тенденціям, потрібно їх очолювати! Приємно дивує, що це робить саме Ощадбанк, - зазначив пан Назар.' - Спочатку програма кредитування, а тепер допомога в подоланні єдиної, наголошую, єдиної, незручності у володінні електромобілем - можливості вільно заряджати автівку. У всіх інших випадках електромобіль є значно кращим, дешевшим, чистішим та динамічнішим авто порівняно з авто із двигуном внутрішнього згорання. З такими активістами як Ощадний банк, ми можемо вивести Україну на один рівень із провідними країнами за розвитком екологічного транспорту!'