Новини

Наші новини
04.08.2017 р. В Австралії з`явиться "електричний хайвей"

Влада австралійського штату Квінсленд оголосила про запуск програми з оснащення шосе, що йде уздовж східного узбережжя материка, швидкісними зарядними станціями для автомобілів. Проект буде реалізований до кінця 2017 року і дозволить власникам електрокарів подорожувати з північного Сходу на Південь країни дорогою завдовжки 1600 км. Всього зарядні станції з'являться в 18 містах, розташованих уздовж хайвею. Влада Квінсленда називає мережу зарядок "найбільшою у світі", що, втім, може бути справедливо лише в тому сенсі, якщо в інших країнах з не меншою щільністю зарядних станцій останні обслуговуються різними операторами і не об'єднуються в єдину систему. Як зарядні термінали використовуватимуться пристрою місцевої компанії Veefil потужністю 50 кіловат. До речі, зараз Veefil розробляє надпотужні зарядні станції в 475 кіловат! Влада обіцяє, що намагатимуться заряджати електрокари виключно "чистою" електрикою від - електростанцій, які використовують поновлювані джерела енергії. Зарядка для автомобілістів буде абсолютно безкоштовною - принаймні спочатку. Австралія - це країна з нерівномірним розподілом населених пунктів. Через особливості клімату материка густонаселені райони змінюються пустинними областями. Тому для цієї країни особливо важливо, щоб уздовж шосе були передбачені зарядні станції для електромобілів - інакше такий тип транспорту матиме сенс лише у межах одного поселення.

Джерело: RenewEconomy

Наші новини
03.08.2017 р. Tesla Model 3: перший тюнінг

Ательє T Sportline, яке називає собі першим у світі тюнером Tesla, представила програму доопрацювань для нової Model 3. Пакет під назвою Carbon Fiber Sport Kit включає карбонові елементи обробки екстер'єру, а також 20-дюймові диски з власного каталогу T Sportline. Останнє, мабуть, буде особливо затребуване, враховуючи, що сама Tesla пропонує для Model 3 тільки два варіанти коліс - базові 18-дюймові Aero та опціонні 19-дюймові Sport, за яких треба доплатити 1,5 тис. доларів. Tesla розпочала постачання Model 3 тільки минулого тижня, причому виключно для власних співробітників, тому реального електромобіля у тюнерів, швидше за все, немає. На даний момент на їх сайті опубліковано лише декілька барвистих рендерів. Для Model X ательє T Sportline пропонує екстер'єрні і інтер`єрні аксесуари і колісні диски, для Model S - все те ж саме плюс занижену підвіску і спортивні гальма. Очевидно, тюнінг-кіт Model 3 також буде з часом доповнений.

Наші новини
01.08.2017 р. Tesla Model 3: що є в базі і що пропонується за доплату

Днями світ облетіла новина - стартувало виробництво Tesla Model 3. В той же час компанія повністю розсекретила характеристики новинки і її специфікації. Пропонуємо зупинитися на цьому детальніше. Отже, поки Tesla Model 3 дебютувала в двох версіях, які обоє задньопривідні - Standart і Long Range. Перша коштує від 35 тис. доларів, а друга - від 44 тис. Окрім цього, пропонується ще безліч опцій за додаткову плату. Але що ж конкретно пропонує нам новий автомобіль від Ілона Маска? Tesla Model 3 Standart Головне Пробіг на одному заряді: 354 км за циклом ЕРА Швидкість зарядки на станціях Supercharger: 210 км за 30 хв Швидкість зарядки в домашніх умовах: 48 км за 1 годину (вихід 240 В, 32А) Дата початок постачань: восени 2017 року Динаміка Розгін від 0 до 96 км/год: 5,6 с Максимальна швидкість: 210 км/год Інтер'єр 15-дюймовий сенсорний дисплей Двозонний клімат-контроль Інтернет-радіо Текстильні сидіння Передня центральна консоль з відкритим відсіком і двома USB -портами Зручності Бортові карти і навігація Підключення до інтернету Wi-Fi та LTE Система безключевого доступу і дистанційний клімат-контроль з використанням додатка Tesla Функція управління голосом Гучний зв'язок Bluetooth і потокове мультимедіа Механізм складання задніх сидінь в пропорції 60/40, щоб максимально зручно розташувати габаритний вантаж Камера заднього виду Автоматичне затемнення заднього дзеркала Електросклопідйомники в одне торкання Електрорегульовані бічні дзеркала Розетка на 12 вольт Базова функція автономного водіння Безпека Світлодіодна оптика Сім камер, передній радар і дванадцять ультразвукових датчиків, що забезпечують активні технології безпеки, включаючи систему запобігання зіткненню і автоматичне аварійне гальмування Вісім подушок безпеки Інноваційні ремені безпеки для водія і чотирьох пасажирів Кріплення для дитячих крісел Система стабілізації і контроль тяги Чотириколісні дискові гальма з електронним гальмом стоянки Захисні замки для дітей Сигналізація Система контролю тиску в шинах Гарантія Транспортний засіб: 4 роки, обмежена гарантія 80 000 км Гарантія батареї: 8 років, 160 000 км (192 000 км з батареєю Long Range) Tesla Model 3 Long Range Головне Пробіг на одному заряді: 498 км за циклом ЕРА Швидкість зарядки на станціях Supercharger : 277 км за 30 хв Швидкість зарядки в домашніх умовах: 60 км за 1 годину (вихід 240 В, 40 А) Динаміка Розгін від 0 до 96 км/год: 5,1 с Максимальна швидкість: 225 км/год Дата початок постачань: липень 2017 року Інтер'єр, зручності, безпека, гарантія - див. вище Забарвлення Стандартний: Solid Black; за доплату у розмірі 1 тис. доларів - Midnight Silver Metallic, Deep Blue Metallic, Silver Metallic, Pearl White Multi-Coat і Red Multi-Coat. Колеса Стандартні: 18-дюймові Aero, за доплату в 1,5 тис. доларів - 19-дюймові Пакет Premium Upgrades - 5 тис. доларів Люксові сидіння з підігрівом, декор з дерева, а також два задніх USB-порта 12 регулювань крісел, безліч регулювань бічних дзеркал і рульової колонки Преміальна акустика Тонований скляний дах з ультрафіолетовим і інфрачервоним захистом Автоматичне затемнення, складання, обігрів бічних дзеркал Протитуманні фари Центральна консоль із закритим відсіком і нишой для двох смартфонів Інші характеристики: Коефіцієнта аеродинамічного спротиву: 0,23 Маса: 1609 кг (Standart)/ 1730 кг (Long Range) Об'єм багажника: 425 л Автопілот Вдосконалений автопілот - 5 тис. доларів. Система включає автоматичне утримання в межах смуги, автоматичну зміну смуги руху, перехід з однієї дороги на іншу, виїзд на автостраду і самостійну парковку. В майбутньому через оновлення програмного забезпечення будуть додані додаткові можливості. Повноцінний автопілот можна буде розблоковувати в майбутньому за 3 тис. доларів. За словами Маска, компанія зареєструвала приблизно 500 тис. замовлень на новинку, а черга на неї розтягнулася більше ніж за рік. Як вже було згадано вище, поки виробник підготував задньопривідні варіанти. Повноприводні Tesla Model 3 з'являться весною 2018-го. Того ж року, як очікується, Tesla почне випуск зарядженої Model 3.

Наші новини
28.07.2017 р. Tesla запатентувала високошвидкісну зарядку з системою охолодження

Поява наступного покоління електромобільних зарядних станцій не за горами. І хоча більшість компаній зосереджена на досягненні максимальної швидкості заряду, Тесла також прагне автоматизувати процес зарядки, щоб підготувати свою інфраструктуру до повністю автономного керування. Цього квітня компанія Tesla подала патентну заявку щодо про створення автоматизованих зарядних станцій, в яких силовий роз'їм підключається до бортової електросистеми автомобіля через роз'їм в днищі. Попутно до системи охолодження тягового акумулятора при необхідності буде подаватися охолоджуюча рідина. Таке рішення забезпечить високошвидкісну зарядку, уникаючи перегрівів. У патентній заявці так описується принцип даної системи: "Початковий сигнал від транспортного засобу до зарядної станції передається за допомогою бездротового зв'язку (наприклад, Bluetooth), що це слугує сигналом для з'єднання транспортного засобу з зарядної станцією. У відповідь може бути встановлено відповідні з'єднання транспортного засобу - зарядного пристрою, включаючи електричне з'єднання для зарядки (і, в деяких варіантах, з'єднання з рідиною для термічного кондиціонування транспортного засобу під час зарядки). Потім сигнал потреби в температурі або будь-яку іншу форму теплової інформації можна відправити на зарядну станцію по сигнальному проводу в електричному роз'ємі". Проблема високих витрат часу на зарядку тягового акумулятора електромобілів буде стояти менш гостро, якщо ці транспортні засоби навчаться обходитися без водіїв. Автоматика сама обиратиме зручний момент для поповнення заряду електромобіля, а зарядні станції повинні навчитися виконувати всі необхідні для зарядки маніпуляції без допомоги людини. Електромобілі без заряду будуть з'їжджатися до зарядних станцій по ночах, коли навантаження на енергетичну інфраструктуру зазвичай знижується. Автовласники при цьому зможуть спокійно спати вдома. Примітно, що Тесла вже зараз отримує дозвіл на будівництво автоматизованої зарядної станції. Можливо, вона не буде використовувати описаний в патентній заявці принцип, але актуальність будівництва це не скасовує. Раніше в компанії продемонстрували прототип маніпулятора, який здатний підключати зарядний кабель до роз`єму на кузові електромобілів без допомоги людини. Який з існуючих підходів до автоматизації процесу зарядки буду прийнятий, покаже час.

Джерело: Electrek

Наші новини
27.07.2017 р. Без спекуляцій: співробітникам Tesla заборонили перепродавати Model 3

Напередодні довгоочікуваної прем'єри Tesla Model 3 автовиробник розіслав співробітникам повідомлення про те, що їм забороняється перепродавати свої екземпляри нового електрокара за ціною вище номінальної. Просто поступитися комусь чергою теж не вдасться - згідно з умовами замовлення, ці машини мають бути зареєстровані на самих працівників або членів їх сімей. Для співробітників Tesla і спорідненій компанії SpaceX прийом заявок на Model 3 був відкритий на декілька тижнів раніше, ніж для звичайних клієнтів, і саме вони отримають свої машини першими. В цілому було залишено понад 10 тис. таких передзамовлень, але скільки з них підтвердиться - невідомо. Постачання здійснюватимуться за географічним принципом, починаючи з рідного для Tesla штату Каліфорнія. При цьому сама перша Model 3, яка зійшла з конвеєра 7 липня, дісталася Ілону Маску - право придбати її він отримав як подарунок до дня народження. Офіційна презентація Tesla Model 3 відбудеться вже 28 липня. На цьому заході електромобілі вручать першим 30 покупцям. У серпні будуть зібрано ще 100 екземплярів, у вересні - вже більше 1,5 тис., а до грудня завод у Фрімонті вийде на щомісячний об'єм в 20 тисяч Model 3. Ціни на новинку починаються з 35 тис. доларів, але з урахуванням дотацій для мешканців все тієї ж Каліфорнії модель коштуватиме від 25 тис.

Джерело: Electrek

Наші новини
24.07.2017 р. Tesla відмовилася від натуральної шкіри

Усі автомобілі Tesla більше не можуть бути укомплектовані сидіннями, обшитими натуральною шкірою. На вибір пропонуються лише матеріали штучного походження. Таке рішення компанія прийняла на догоду веганам - людям, які не приймають те, що має тваринне походження. Крісла з кожзаму пропонувалися для Tesla і раніше, причому за додаткову плату. Покупці відмічали, що за зручністю і зносостійкістю вони не поступаються натуральним. Тепер вони стали стандартним оснащенням. "Тесла виявилась першим [авто] виробником, який повністю відмовився від використання шкіри тварин. Це, до речі, історичний момент, величину якого не усі зрозуміють, але це перший крок до м'яса без тварин, адже класичне тваринництво це неймовірний по затратах ресурсів процес, якому не місце у нашому майбутньому. Ну і слово "гуманність" тепер набуде справжнього значення", - так прокоментував новину засновник Tesla Club Ukraine Назар Шимоне-Давида. Вважається, що між прихильниками електромобілів і веганами існує значна кореляція - і ті і інші вважають важливими піклується про живу природу. Втім, назвати автомобілі Tesla повністю веганськими поки що не можна: обшивка керма натуральною шкірою залишилася в списку опцій. Нововведення торкнеться не лише Tesla Model S та Model X, а й бюджетної Model 3, випуск якої розпочався цього місяця.

Джерело: Electrek

Наші новини
21.07.2017 р. Плани Tesla: ще дві-три Gigafactory в США

Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що компанія хоче відкрити декілька нових заводів Gigafactory в Сполучених Штатах. Виступаючи на зборах Національної асоціації губернаторів в Род-Айленді (організації, членами якої є губернатори штатів і територій Сполучених Штатів Америки), керівник компанії сказав, що автовиробник хоче побудувати ще дві або три Гігафабрики протягом наступних декількох років. Ймовірно, Маск сподівався заручитися підтримкою губернаторів, які змогли б допомогти йому відкрити відповідні підприємства у своїх штатах. Проте він не уточнив, коли і де саме почнеться будівництво нових фабрик. Бажання Tesla відкрити нові Gigafactory не дивно, оскільки у компанії вже є сотні тисяч заявок на Model 3. Зведення нових підприємств дозволило б компанії почувати себе впевненіше, щоб задовольнити зростаючий попит не лише на "трійку", але і на електромобілі взагалі. Під час виступу перед губернаторами Ілон Маск торкнувся і інших тем. Зокрема, він не заперечує проти законодавчого регулювання роботи самокерованих автомобілів. Але, на його думку, такі регулюючі правила повинні поступово слабшати у міру розвитку технологій. Також він відмітив, що безпека є основним пріоритетом розвитку автотранспорту. Маск підкреслив, що в електромобілях Tesla вже використовується "спеціальне шифрування", яке захищає важливі системи автомобіля (наприклад, трансмісію і гальмівну систему) і покликане не допустити втручання хакерів.

Наші новини
17.07.2017 р. Tesla Model 3 отримає конкурентів від Audi і BMW

В липні компанія Tesla розпочала виробництво свого самого "бюджетного" електромобіля - Model 3 з цінником в 35 тис. доларів (з різноманітними опціями - 50-55 тис.) ця модель повинна стати масовою, і її прийдешній вихід вже змусив напрягтися деяких провідних автогігантів. У їх числі - Audi і BMW. Як нещодавно стало відомо, обидві німецькі марки збираються випустити суперників каліфорнійської "трійки". За даними Car and Driver, в 2019 році Audi представить електромобіль, який за габаритами буде трохи більше актуального седана Audi A3. Його побудують на "фольксвагенівській" архітектурі MEB, яку група Volkswagen розробила спеціально для електромобілей концерну. Новинку оснастять двома електромоторами, один з них розміститься на передній осі, інший - на задній. В сукупності їх потужність дорівнюватиме близько 300 к.с. Втім, будуть і менш потужні версії. "Далекобійність" машини складе не менше 300 миль (482 км). В той же час подібний електромобіль випустить і BMW. Як пише Autocar, в 2019 році баварська марка представить нове покоління хетчбеків BMW 3 - Series GT, яке випускатиметься в трьох версіях: з ДВЗ, пагін-гібрида і чистого електрокара. Щоправда, позиціонуватися машина буде вже не як 3-а, а як 4-серія. Що стосується електричної версії новинки, вона буде здатна здолати на одному заряді до 500 км, які будуть забезпечуватися батареєю місткістю 70-90 кіловат-годин. За динамікою електричний хетчбек буде порівнянний з дизельною BMW 335d - це означає, що розгін до 100 км/год займе менше 5 с. Потужність автомобіля складе 300-350 к.с.Проте, за іншими даними - газети Handelsblatt, - конкурувати з Tesla Model 3 мюнхненський автовиробник буде шляхом випуску на ринок електричної версії седана BMW 3 Series. Представити її повинні вже у вересні на Франкфуртському автосалоні. Очікуваний запас ходу - 400 км.Як бачимо, дані щодо планів BMW розходяться, зрозуміло одне - баварцям однозначно не дають спокою лаври Tesla. Згідно з прогнозами, електромобіль Audi коштуватиме менше 50 тис. доларів, а "електричка" BMW - менше 52 тис. у.о. Саме за рахунок таких невисоких цінників, а також привабливих характеристик майбутніх електромобілів, виробники і розраховують скласти конкуренцію Tesla Model 3. До речі, і в планах Audi, і в стратегії BMW, значиться ще декілька електромобілів на найближче роки. Так, "чотири кільця" готують два електрокросовери, які будуть створені на базі концептів Audi e-tron quattro (на цю модель вже приймають заявки в Нідерландах!) і Audi e-tron Sportback, а BMW випустить електричну версію кросовера BMW X3, електрокар BMW i5 і MINI EV.

Джерело: Carscoops, Autocar

Наші новини
14.07.2017 р. Tesla додала до своїх мобільних додатків контроль мережі Powerwall

Цього квітня Tesla випустила оновлення для своїх додатків для Android і IOS, яке порадує користувачі Powerwall і фірмових сонячних батарей. Відтепер вони можуть в режимі реального часу стежити за станом продуктів Tesla Energy, встановлених у себе вдома: моніторити виробництво сонячної енергії, потік енергії батареї, а також контролювати споживання енергії. Моніторинг здійснюється за допомогою нової вкладки додатків Power Flow, яка забезпечує миттєвий огляд зберігання і споживання енергії в домашніх умовах. Додаток також має параметр повідомлення, який попереджає власників про відключення живлення і аварійну подачу електроенергії. Що стосується користувачі додатків, які одночасно є власники електрокарів Tesla Model S/Model X і клієнтами Powerwall, вони отримують додатковий пункт в меню "Мій дім", який дозволяє їм перемикатися на функцію моніторингу домашньої енергії. PowerWall від Tesla - цікавий продукт, що дозволяє генерувати (в світлий час доби) і зберігати сонячну енергію, яку потім можна використовувати як домашню мережу у вечірній час і джерело зарядки електромобіля/електромобілів. Крім того, енергосистема Тесла також може виключити необхідність в аварійному генераторі в ті моменти, коли переривається подача електрики з комунальної мережі. З новим оновленням додатків дана система ставиться ще корисніше. Друге покоління накопичувача енергії Powerwall, яке дебютувало у минулому році, вміщує 14 кВтг енергії (раніше було 10 кВтг) і здатне видавати номінальну потужність 5 кВт, а при максимальній завантаженості - до 7 кВт. Вартість накопичувача становить 5,5 тис. доларів. Останнє оновлення має бути вже доступно для всіх користувачів. Щоб спробувати нові функції, потрібно просто оновити додаток на мобільному пристрої.

Джерело: Teslarati

Наші новини
12.07.2017 р. Tesla Model X отримав корисну опцію

Компанія Tesla представила нову конфігурацію сидінь для кросовера Model X, в якій при складанні другого і третього ряду сидінь утворюється рівна підлога. Семимісцева версія пропонувалася із самого початку, проте, незважаючи на зручність сидінь, для перевезення вантажу вона була не оптимальна. "Максимізуйте пасажирські і вантажні можливості модифікації на 7 крісел. Сидіння другого і третього ряду можуть опускатися, коли вони не використовуються, створюючи додатковий простір для внутрішніх вантажів", - говориться в описі компанії. Сидіння, які складаються в підлогу, вперше з'явилися у п'ятимісцевої версії Model X. При цьому, за рахунок електричної архітектури, кросовер зміг вважатися кращим в класі за об'ємом вантажного відсіку: при складених сидіннях об'єм багажника складає значні 2500 л! Для семимісцевої версії така перевага досі була відсутня, що викликало подив у багатьох покупців. Тепер проблема вирішена. Єдине "але" - необхідність доплатити 3 тис. доларів за нову опцію. Проте, в компанії розраховують за рахунок нових сидінь збільшити продажі Tesla Model X.

Джерело: Electrek