Новини

Наші новини
13.06.2017 р. Салон Tesla Model 3: повний мінімалізм

Наші колеги з Electrek упіймали в свої об'єктиви Tesla Model 3, яка ось-ось поступить у виробництво. Tesla Model 3: усе, що відомо на сьогодні. Їм вдалося зняти машину як зовні, так і у середині. Основний інтерес, як і раніше, представляють фотографії інтер'єру. Судячи з усього, на зображеннях ми бачимо остаточний варіант салону нової моделі. Майже усі органи управління Tesla Model 3 зосереджені на великому сенсорному дисплеї, який у тому числі замінює і традиційну приладову панель. Західні ЗМІ відмічають, що не усім потенційним клієнтам до душі такий мінімалізм. Зокрема, неоднозначну думку викликає немов приклеєний до панелі вищезгаданий тачскрин, розташування якого складно назвати органічним. Ергономіку дисплея теж ще належить з'ясувати. Втім, є багато і тих, кому таке оформлення рішуче подобається. Також підтверджується інформація про те, що у Tesla Model 3 не буде традиційні воздуховодів, замість них - крізна щілина уздовж усієї ширини панелі. Раніше в мережі Інтернет ходили чутки про те, що в режимі автономного водіння кермо Tesla Model 3 «ховатиметься» в панель. Але, судячи за його розмірами і виконанням «торпедо», така функція не передбачена. Плюс не варто забувати і про безпеку, адже сама Tesla неодноразово відмічала, що автономна технологія не досконала і вимагає постійної уваги з боку водія. Тому, очевидно, Tesla Model 3 піде в серію з традиційною рульовою колонкою. Окрім цього, на фото можна побачити дисплей з вкладкою меню розробки, що відображує інформацію про CAN-шину автомобіля - спеціальний діагностичний канал зв'язку. Підключаючись до CAN -шини, інженери і механіки можуть бачити різну інформацію про те, як системи автомобіля «спілкуються» один з одним і чи є які-небудь помилки. Ці фотографії, швидше за все, показують інформацію про крутний момент і систему управління батареями. В той же час читачі Electrek розгледіли ще одну особливість: важіль вибору передач за кермом включає режим паркінг, реверс, «нейтралка», «динаміка» і автопілот. Це може означати, що Tesla не розглядає автономне водіння як окрему функцію а-ля круїз-контроль, а як самостійний режим руху, такий же важливий, як і традиційний «P-R-N-D».

Наші новини
13.06.2017 р. Tesla Model 3: усе, що відомо на сьогодні

Дебют Tesla Model 3 вже не за горами – довгоочікуваний електрокар покажуть в липні цього року, тоді ж машина піде на конвеєр. Нові дані про автомобіль з'являється в Мережі чи не щодня: це і шпигунські фото та відео передсерійних прототипів, і цілком офіційні подробиці, якими ділиться сам каліфорнійський виробник. При цьому Tesla не лише не прагне підігріти інтерес публіки до Model 3, але дуже активно займається антипіаром своєї новинки. Ні, Ілон Маск не з'їхав з глузду. Насправді це дуже важливий для компанії момент. Стратегія «анти продажів» Tesla полягає в тому, щоб переконати покупців не чекати доступний Model 3, черга за яким розтягнулася більш ніж на рік, а піти і прямо зараз купити дорожчу Model S – адже її доставлять протягом одного місяця. У рамках боротьби з надлишковою кількістю попередніх замовлень, виконати які на даний момент фізично неможливо, компанія розповсюдила порівняльну таблицю, яка відображає основні відмінності Model S і Model 3. У документі розкривається ряд нових фактів і підтверджуються ті, що вже були озвучені раніше. Це було зроблено для того, щоб показати клієнтам, що «трійка» та «еска» – принципова різні моделі, і що Model 3 це не автівка нового покоління (так вважає велика кількість людей), а лише модель початкового рівня в продуктивній лінійці виробника. Іншими словами, основна ідея компанії Маска полягає в тому, що, за великим рахунком, Model 3 – це зменшена і спрощена Model S. Так, новий електромобіль вийшов на 28,4 см коротше за свого «старшого брата» (4694 мм проти 4978 мм – дивимось зображення нижче), а його багажні відсіки – спереду та ззаду - вміщують більш ніж в 2 рази менше вантажу (396 л проти 850 л). При цьому салон «трійки» розрахований максимум на 5 людей, тоді як «еска» може прийняти на борт 7 осіб. До 96 км/год (60 миль/год) Model 3 розганяється за 5,6 с – більш ніж прийнятний для доступного авто результат, але це вже далеко від Model S, яка в топовій специфікації P100D тієї ж відмітки досягає за 2,3 с. Для Model S доступні акумулятори на 75, 90 і 100 кВтгод, які забезпечують запас ходу 400-540 км. Які батареї отримає Model 3 – доки точно невідомо, але підтверджено, що дальність пробігу на одному заряді перевищить 346 км. При цьому з попередніх повідомлень Ілона Маска відомо, що на початковому етапі новинка випускатиметься тільки в задньопривідній модифікації, а варіант з двома електромоторами надійде у виробництво на 6-9 місяців пізніше, тобто вже в 2018 році. Того ж року розпочнеться випуск версії з правим кермом. Щоб якнайскоріше налагодити виробництво Model 3, Tesla звела можливості конфігурації до мінімуму. З урахуванням всіх найдрібніших деталей кількість варіантів виконання складатиме менше 100. Для порівняння, для Model S доступні понад 1,5 тис. комбінацій забарвлення кузова, дизайну колес, обробки салону, силових установок і різних опцій. Приладова панель в цій машині в принципі відсутня – інформація для водія виводитиметься тільки на 15-дюймовий тачскрин мультимедійної системи. На додаток до усього іншого, власникам Model 3 доведеться платити за користування фірмовими станціями Supercharger. На початку цього року Tesla відмінила безлімітну безкоштовну зарядку для покупців нових Model S і Model X, але днями повернула її, дещо змінивши умови. На жаль, для тих, хто вибрав Model 3, подібні привілеї не передбачені. Звітуючи про фінансові результати першого кварталу цього року, Tesla паралельно підтвердила, що усі роботи по Model 3 йдуть відповідно до графіка. До кінця поточного року компанія розраховує вийти на щотижневий обсяг виробництва в 5 тис. екземплярів, а в 2018 році цей показник повинен вирости удвічі. За останніми даними, в цьому питанні поки немає ніяких змін. Джерело: E-move 1, 2

Джерело: E-move 1, 2

Наші новини
07.06.2017 р. Tesla відмовилася від батареї 90 кВтгод та змінила назву для моделей 75, 100D ТА P100D

Компанія Tesla внесла чергові корективи до свого модельного ряду. Зокрема, каліфорнійський виробник електрокарів вирішив більше не випускати Model S і Model X з батареєю місткістю 90 кВтгод. Прийом замовлень на машини з АКБ на 90 кіловат-годин припиниться вже цього тижня - 8 червня. Після цієї дати вибір електромобілів Tesla Model S і X буде обмежений двома версіями акумуляторів - на 75 і 100 кВтгод. На такий крок в компанії вирішилися у зв'язку з падінням попиту на моделі з 90-кіловат-годинним блоком після появи топових виконань 100D/P100D. Проте це не єдина причина - на додаток, таке нововведення зробить вибір електрокара простіше. Але це ще не усе зміни, які підготувала компанія Маска. Крім того, в Tesla відмовилися від прив'язки до місткості встановленої батареї в назві - замість цього вводяться три фіксовані пакети комплектацій - Standard, Premium і Performance, відповідних колишнім індексам 75 (75 кВтгод, задній привід), 100D (100 кВтгод, повний привід) і P100D (спортивний варіант 100D). При цьому будь-які опції, що не входять у ці комплектації, тепер позиціонуються як «апгрейд» у вигляді окремих пакетів. Відмітимо, що виробництво електромобілів Tesla досягло рекордного об'єму. За перші три місяці поточного року був поставлений в цілому 25 051 екземпляр Model S і Model X, що на 64 % більше в порівнянні з першою чвертю 2016-го. А наступного місяця почато виробництво «народного» Model 3, на який отримано більше 400 тис. попередніх замовлень.

Джерело: InsideEVs

Наші новини
02.06.2017 р. Чому Renault Україна обрала саме зарядки KEBA?

Офіційний імпортер Renault Україна став партнером Tesla Club Ukraine та приєднався до міжнародної мережі зарядних станцій Go To-U. Компанія встановила три безкоштовні зарядки для електрокарів фірми KEBA – у Києві, Львові та Одесі. Це лише перший крок у електрифікації усіх автосалонів, що представлені в Україні. Renault Україна включилася до розширення інфраструктури безкоштовних зарядних пристроїв напередодні старту продаж своїх електрокарів (Renault ZOE та Kangoo Z.E.). І відтепер вона пропонує «підзарядитися» в салонах Рено за наступними адресами: «КИЙ АВТО Холдинг»: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 16 А; «Ю.Р.К.»: Львів, вул.Б. Хмельницького, 228; «Авто Груп +»: Одеса, Маршала Жукова 6А. Встановлені пристрої – 22-кіловатні зарядки KEBA, виготовлені в Австрії з гарантією 2 (і більше) роки, які офіційно сертифіковані компанією Renault за оновленою програмою Z.E. READY 1.4. – спеціального передового стандарту, що забезпечує високу якість, безпеку та надійність зарядки. Іншими словами, пристрої KEBA задовольняють усі вимоги, які компанія Renault виставляє до електромобільних зарядок. KEBA є одним з трьох брендів зарядних пристроїв, представлених в Україні, що мають сертифікацію від виробників електромобілів та при цьому надають можливість приєднання по платформи Go To-U. Також, усі зарядні пристрої KEBA мають сертифікацію VDE від найбільшої в Європі асоціації електричних, електронних та інформаційних технологій, яка об’єднує понад 35 тис. учасників. Знак VDE означає безпеку і якість електричних технологій. Інститут тестування і сертифікації VDE, що знаходиться в Оффенбах, Німеччині, тестує близько 100 000 продуктів від більш ніж 10 000 клієнтів по всьому світу. Спектр випробувань продукції охоплює безпеку, енергоефективність та інші характеристики продукту, а також сертифікацію та перевірку лінії збірки. Після приєднання українського представництва Renault до платформи Go To-U партнерська мережа Tesla Club Ukraine стала нараховувати 88 зарядних пристроїв (нагадаємо, користування безкоштовне). CERTIFICATION SHEET FOR INSTALLED EV CHARGING STATIONS Zertifikat

Наші новини
02.06.2017 р. Tesla Model 3 - перший по-справжньому масовий автомобіль з автопілотом?

Цього року стартує виробництво Tesla Model 3 - довгожданого бюджетного електрокара, на який вже оформлено більше 600 тис. резервацій. При цьому, нещодавно розкрилася цікава статистика: більшості замовників цей автомобіль цікавий тим, що він буде оснащений автопілотом. Так, популярний блоггер Бен Саллінс, використовуючи дані з сайту Model3Tracker.info, з'ясував, що найпопулярнішою додатковою опцією для майбутнього Tesla Model 3 виявився саме автопілот. Серед американців його вибрали 67% замовників, а серед європейців - 62%. У випадку з першими ця функція виявилася бажанішою, ніж батарея більшої місткості і повний привід.Tesla прагне того, щоб Model 3 стала першим автономним автомобілем масового ринку. Раніше виробник анонсував, що трійка отримає автопілот другого покоління - повноцінну функцію автономного водіння. В даному випадку працювати будуть усі 8 камер, які входять до складу устаткування. У теперішній версії автопілота функціонує 4 камери. Tesla Model S і X вже оснащуються компонентами нової функції автономного водіння, проте доки система працює в тестовому режимі, функціонують лише 2 камери. У режимі напівавтономного водіння - Enhanced Autopilot - функціонуватиме лише 4 камери з 8. При активації повноцінного автопілота - Full Self - Driving Capability - електрокар почне використовувати усю апаратуру: 8 камер з далекобійністю в 250 м, радар, ультразвуковий датчик з оглядом 360 градусів і 12 вдосконалених ультразвукових датчиків, які дозволяють помітити тверді і м'які об'єкти на дистанції майже в два рази більшій, ніж раніше. Важливо відзначити, що відмінною особливістю автопілота Tesla є те, що виробник не використовує лідар (транслітерація LIDAR англ. Light Identification, Detection and Ranging). Автомобіль зможе самостійно рухатися практично в будь-яких умовах, а безпека, за нашими оцінками, збільшиться удвічі в порівнянні з середньостатистичними автівками, - заявляють в Tesla. Про те, що поява автопілота у Tesla Model 3 позитивно відзначиться'nbsp;на безпеці, говорить і аналітик по Tesla Адам Джонс з компанії Morgan Stanley. На думку Джонса, це зробить Model 3 в 10 разів безпечніше, ніж середньостатистичний автомобіль на американських дорогах. У разі аварійної ситуації електромобіль зможе самостійно уникнути зіткнення - такими навичками може похвалитися далеко не кожен автомобіль, а серед доступних авто - взагалі, жоден. В той же час, нещодавно Ілон Маск повідомив, що Tesla Model 3 не отримає звичну приладову панель - це також пов'язано з появою автопілота. Це підверджують і останні фото інтер'єру автомобіля. Уся необхідна інформація міститиметься на великому дисплеї, розміщеному по центру. За словами топ-менеджера, чим більше розширюються можливості автопілота, тим меншою є необхідність в стеженні за свідченнями на приборці. Таким чином, Tesla Model 3, дійсно претендує на звання першого масового авто з автопілотом. Проте, потрібно розуміти, що за повноцінний автопілот доведеться доплатити декілька тисяч доларів. Що стосується вартості самого авто, стартова ціна Tesla Model 3 складе 35 тис. доларів. Джерело: Electrek 1, 2

Джерело: Джерело: Electrek 1, 2

Наші новини
24.05.2017 р. Tesla змусить «напружитися» BMW і Mercedes-Benz?

Рівно рік тому, в квітні 2016 року, компанія Tesla представила найважливіший у своїй продуктивній лінійці автомобіль - ліфтбек Model 3 з цінником в 35 тис. доларів. Це буквально поставило на вуха автомобільний ринок. Повністю електрична п'ятимісцева модель, виробництво якої почнеться вже через декілька місяців, їде також швидко, як і седани BMW 3-Series і Mercedes C-Class. При цьому коштує вона стільки ж, але не вимагає традиційного палива. Звичайно, це не могло не викликати інтерес у публіки - про це говорить кількість резервацій. Каліфорнійський виробник швидко отримав близько 400 тис. передзамовлень на Model 3. Найімовірніше, тепер голова Tesla Ілон Маск планує не просто зрівнятися за загальною кількістю продажів на американському ринку з іменитими німецькими марками, а й зовсім обігнати їх. І всього цього компанія з 13-річною історією може добитися за один рік за умови виконання намічених планів. Очікується, що Tesla поставлятиме 1 тис. електрокарів в тиждень починаючи з червня, в серпні виробництво прискориться в два рази, а у вересні з конвеєра виробника виходитиме 4 тис. машин щотижня. Потім Tesla збирається довести рівень виробництва до 5 тис. «електричок» за 7 днів, а до кінця 2018 року - до 10 тис. На сьогодні компанія Маска здатна збирати за тиждень 2 тис. ліфтбеків Model S і кросоверів Model X. Щоб добитися такого великого успіху на ринку США, Tesla повинна випустити 430 тис. «трійок» до кінця 2018 року. Примітно, що за минулий рік таку кількість електрокарів не вдалося продати навіть усім разом узятим автовиробникам на світовому ринку. Як пише авторитетне видання Autonews, провідні аналітики з Wall Street скептично відносяться до амбітних цілей Tesla. Багато хто упевнений, що це неможливо. Проте потрібно розуміти, що у компанії з Кремнієвої долини є ще козирі. Наприклад, вона досі не удається до «тотальної» реклами своєї продукції. Крім того, Tesla має намір випустити ще одну модель - компактний кросовер Model Y, який може стати найуспішнішою модель марки, враховуючи популярність SUV 'ів. Загалом, час покаже. Але, так чи інакше, Ілон Маск вже не раз робив те, що інші вважали нереальними. Джерело: Bloomberg

Наші новини
20.05.2017 р. Американська автомобільна асоціація: Tesla Model X - кращий «зелений» автомобіль року

Американська автомобільна асоціація (AAA) спільно з щорічним виданням Green Car Guide назвала кросовер Tesla Model X 75D кращим «зеленим» автомобілем 2017 року. При цьому в списку переможців виявився ще і ліфтбек Model S 60 - він посів п'яте місце. Між двома каліфорнійськими електрокарами опинилися гібриди Volvo CX90 і Chevy Bolt, а також Volkswagen e-Golf SE. Вони розмістилися на другій, третій і четвертій позиції відповідно. AAA оцінює автомобілі за 13 категоріям: рівень викидів, економія палива, удароміцність, гальмування, прискорення, навантажувально-розвантажувальні характеристики, якість їзди, рівень шум в салоні, легкість впускання і виходу, маневреність, місткість і оглядовість. З 65 протестованих «зелених» автомобілів - електрокарів, гібридів і водневих авто - Tesla Model X і Model S зайняли три з семи вищих нагород. Model X отримав звання кращого «зеленого» автомобіля і кращого SUV 'а в 2017 році. Model S 60 виграла нагороду за кращий повнорозмірний автомобіль. Відмічаючи високі нагороди Tesla, Грег Бреннон, директор AAA з автомобільної техніки , сказав: «Tesla - безумовний лідер в оцінках AAA – вона допомогла розширити привабливість електромобілів, показавши, що вони можуть бути стильними, орієнтованими на продуктивність і заповненими передовими технологіями». «З їх нижчою вартістю володіння і сумісністю з автономними технологіями, електромобілі готові стати ключовим інструментом майбутнього», - підкреслив Браннон. AAA також опублікувала результати опитування, яке показало, що 30 мільйонів мешканців США розглядають електромобіль як такий транспортний засіб. Це значною мірою є результатом того, що електрокари наздоганяють автомобілі внутрішнього згорання за «далекобійністю» і загальною вартістю володіння. Tesla також зробила великий вплив на громадське сприйняття електричних транспортних засобів зі своїми автомобілями і великою мережею зарядок Supercharger. Джерело: TESLARATI

Наші новини
05.05.2017 р. Виступ Ілона Маска у Ванкувері: автомобільне метро, перше фото вантажівки Tesla і подробиці про електромобільне «таксі»

Днями у Ванкувері пройшла інтелектуальна конференція TED, на якій виступив і Ілон Маск. У рамках своєї доповіді бізнесмен повідав деякі подробиці про розробки ряду своїх фірм. Так, Ілон Маск представив проект своєї нової компанії - The Boring Company. Як виявилось, стартап, про створення якого було заявлено минулого року, займеться не лише риттям тунелів - голова Tesla і Space X планує створити підземну транспортну систему, яка дозволить уникнути заторів і істотно скоротити час перебування в дорозі. Іншими словами, Маск задумав створити подібність автомобільного метро. Ідея проекту полягає в тому, що автомобіль заїжджає на спеціальну мобільну платформу і опускається на ліфті під землю, де на тій же платформі переміщається по монорейковій дорозі зі швидкістю в 200 км/год, а потім піднімається назад на поверхню. Поки це лише концепт, який показали на відео. До того ж, сама по собі ідея на даному етапі здається не більше ніж фантастика і до серійного втілення пройде не один десяток років. Проте, The Boring Company вже приступила до будівництва демонстраційного тунелю на корпоративній парковці Tesla і SpaceX в Лос-Анджелесі. Нині стартап працює над зниженням вартості і збільшенням швидкості риття тунелів. У рамках свого виступу Маск зізнався, що готовий присвячувати The Boring Company лише 2-3% свого часу. Проте, судячи за адресою пошти на головній (і доки єдиній) сторінці сайту нової компанії, вона вже наймає співробітників. Також у рамках заходу TED Ілон Маск показав перше зображення електричного тягача Tesla Semi: Керівник Tesla вже протестував автомобіль і, з його слів, керується вона як спорткар. При цьому Маск підкреслив, що Tesla Semi перевершуватиме дизельні аналоги і за «далекобійністю», і за вантажопідйомністю. Конкретних даних про машину він не повідомив, проте дізнатися про них ми повинні досить скоро - дебют тягача запланований на вересень поточного року. Ймовірно, каліфорнійський виробник покаже прототип вантажівки. Нарешті, на конференції Маск повідомив, що райдшерингова програма Tesla Network, анонсована американським виробником електромобілів минулого року, почне свою роботу одночасно з появою повноцінного автопілота. За словами Ілона, сервіс спільного використання Tesla об'єднає усі електрокари бренду в загальний автономний парк. Зрозуміло, здача машини в короткострокову оренду не буде обов'язковою умовою при купівлі, але таку можливість нададуть усім. Власники зможуть вибирати - ділитися електромобілем тільки з членами сім'ї і друзями, або ж отримувати вигоду, позичаючи його як роботизоване таксі. У Tesla вважають, що перехід на повністю автономне управління приведе до того, що поїздка в автомобілі коштуватиме дешевше за квиток на автобус. В результаті люди стануть частіше використовувати легковий транспорт замість громадського, машин на вулицях стане більше і це приведе до зростання пробок, з якими, вірогідно, якраз і повинні боротися автопілот, а також вищезгадане автомобільне метро. Що стосується повноцінного автопілота, що дозволяє заснути в автомобілі, за словами Ілона Маска, він з'явиться у Tesla протягом двох років. При цьому вже нинішнього року компанія влаштує демонстраційний пробіг – керований тільки електронікою електромобіль проїде Штати від берега до берега - з Каліфорнії в Нью-Йорк. Джерело: Electrek 1, 2, 3

Наші новини
24.04.2017 р. Вантажівку Тесла презентують у вересні, пікап - через 18-24 місяці

У вересні цього року виробник електромобілів Tesla Inc. представить першу вантажну модель. Про це голова компанії Ілон Маск повідомив у своєму Twitter, відмітивши при цьому, що команда, яка займається цим проектом, "виконала приголомшливу роботу" і "створила машину серйозно нового рівня".Випуск так званого Tesla Semi (від semi-trailer truck 'ndash; "тягач") каліфорнійський виробник анонсований влітку 2016 року. Тоді Ілон Маск опублікував в блозі на сайті Tesla великий програмний текст - другу частину свого "Генерального плану" (Master Plan, Part Deux), присвячений, в тому числі, і розширенню модельного ряду. Розробкою вантажівки керує колишній програмний директор Model S Жером Гільєн, який у минулому працював над вантажними авто в Daimler. Якою буде вантажівка Tesla, поки можна лише здогадуватися. Швидше за все, її особливістю, яка зацікавить публіку, буде потужна електрична силова установка. В той же час автопілот, який є іншим "козирем" електрокарів Тесла, нова модель навряд чи отримає на перших порах, оскільки, на думку Маска, вантажівки потребуватимуть водіїв ще декілька років (йдеться про повноцінний автопілот).Крім вантажівки, у Tesla будуть ще, щонайменше, дві моделі з комерційним прицілом - пікап і автобус. При цьому перший дебютує через 18-24 місяців, про що Маск також написав у Twitter. В той же час основна ставка як і раніше робиться на легкові електромобілі: через лічені місяці відбудеться прем'єра компактного седана Model 3, в найближчому майбутньому до неї приєднається маленький кросовер Model Y.

Джерело: Electrek

Наші новини
05.03.2017 р. KEBA – партнер BMW у виробництві зарядних пристроїв i Wallbox

Історія співробітництва KEBA та BMW нараховує вже декілька років: вперше австрійський електротехнічний гігант виграв тендер німецького концерну BMW ще у 2014 році. Логічно, що тоді справа стосувалася розробки інтелектуальної зарядної мережі один з основних напрямків роботи KEBA та нагальне питання для BMW перед запуском революційної i-лінійки. Схоже, що партнери залишились дуже задоволені отриманим результатом, адже тепер співпраця продовжилась та розширилась. Так, на початку 2017 року стало відомо, що KEBA виступить партнером BMW у виробництві нових зарядних комплексів i Wallbox.Оновлені зарядні комплекси BMW i Wallbox, що їх буде виробляти компанія KEBA, доступні у декількох варіантах виконання та розраховані на максимальну потужність до 22 кВт. Серед корисних зручностей варто відмітити підтримку RFID (магнітні картки), завдяки чому зарядний пристрій BMW i Wallbox Plus буде розуміти, що за користувач приєднався та розпізнавати його електромобіль. Крім того, передбачений і зарядний пристрій BMW i Wallbox Connect, що має підтримку Wi-Fi та може працювати у складі розумного будинку (наприклад, ним можна керувати на відстані).Зарядні пристрої BMW i Wallbox нового покоління виробництва KEBA вже зовсім скоро надійдуть до продажів по всьому світу від Європи та США до Азії та Океанії. Це ще раз засвідчує впевненість компанії BMW у глобальному успіху електрокарів, особливо, коли можна покластися на таких надійних партнерів, як компанія KEBA.Більше:http://www.keba.com/en/emobility/news/current-issues/BMW_Series-production#