Салон Tesla Model 3: повний мінімалізм

13.06.2017 р.

Наші новини

Наші колеги з Electrek упіймали в свої об'єктиви Tesla Model 3, яка ось-ось поступить у виробництво. Tesla Model 3: усе, що відомо на сьогодні. Їм вдалося зняти машину як зовні, так і у середині.

Основний інтерес, як і раніше, представляють фотографії інтер'єру. Судячи з усього, на зображеннях ми бачимо остаточний варіант салону нової моделі. Майже усі органи управління Tesla Model 3 зосереджені на великому сенсорному дисплеї, який у тому числі замінює і традиційну приладову панель.

Західні ЗМІ відмічають, що не усім потенційним клієнтам до душі такий мінімалізм. Зокрема, неоднозначну думку викликає немов приклеєний до панелі вищезгаданий тачскрин, розташування якого складно назвати органічним. Ергономіку дисплея теж ще належить з'ясувати. Втім, є багато і тих, кому таке оформлення рішуче подобається.

Також підтверджується інформація про те, що у Tesla Model 3 не буде традиційні воздуховодів, замість них - крізна щілина уздовж усієї ширини панелі.

Раніше в мережі Інтернет ходили чутки про те, що в режимі автономного водіння кермо Tesla Model 3 "ховатиметься" в панель. Але, судячи за його розмірами і виконанням "торпедо", така функція не передбачена. Плюс не варто забувати і про безпеку, адже сама Tesla неодноразово відмічала, що автономна технологія не досконала і вимагає постійної уваги з боку водія. Тому, очевидно, Tesla Model 3 піде в серію з традиційною рульовою колонкою.

Окрім цього, на фото можна побачити дисплей з вкладкою меню розробки, що відображує інформацію про CAN-шину автомобіля - спеціальний діагностичний канал зв'язку. Підключаючись до CAN -шини, інженери і механіки можуть бачити різну інформацію про те, як системи автомобіля "спілкуються" один з одним і чи є які-небудь помилки. Ці фотографії, швидше за все, показують інформацію про крутний момент і систему управління батареями.

В той же час читачі Electrek розгледіли ще одну особливість: важіль вибору передач за кермом включає режим паркінг, реверс, "нейтралка", "динаміка" і автопілот. Це може означати, що Tesla не розглядає автономне водіння як окрему функцію а-ля круїз-контроль, а як самостійний режим руху, такий же важливий, як і традиційний "P-R-N-D".

Tesla Club Ukraine
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій

Усі бренди електромобілів під замовлення

Зарядні пристрої для
електромобілів усіх
брендів

Chargers Детальніше

Теги

Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей рекорди електромобілів події Виробництво і розробки Спорт майбутні моделі Це цікаво інвестиції оновлення моделей Кращі концепти плани виробництва нові моделі оновлення моделей