За підсумками грудневого продажу електромобілі вперше випередили автомобілі з дизельними двигунами на ринку Західної Європи. Такі дані наводить Automotive News з посиланням на підрахунки аналітиків із Schmidt Automotive Research: вони стверджують, що різниця в обсягах реалізації між цими двома групами перевищила 2%.
Електромобілі зайняли понад 21% європейського ринку в грудні, причому, за деякими оцінками, їхня популярність порівняно з 2020 роком подвоїлася. Таке різке зростання аналітики пов'язують одразу з декількома факторами, серед яких як зусилля влади щодо популяризації батарейного транспорту (субсидії та розвиток інфраструктури), так і збільшення асортименту електромобілів. З іншого боку, згадується підвищення рівня екологічної усвідомленості серед європейців.
У своїх підрахунках аналітики враховували і Норвегію, яка офіційно до Євросоюзу не входить, але водночас у відсотковому співвідношенні автопарк країни включає найбільше електромобілів. Schmidt Automotive Research стверджує, що найпопулярнішою електричною маркою в Європі стала Tesla, на другому місці електромобілі від Volkswagen.
Падіння продажів дизельних машин пояснюють планомірним зниженням популярності цього виду палива — поштовхом став гучний Дизельгейт 2015 року, а також кризою автомобільної галузі через дефіцит мікроелектронних компонентів.
У вересні європейський авторинок вже відзначився подібним досягненням, проте йшлося про «особистий» залік серед конкретних моделей. Найпопулярнішою в Європі тоді стала Tesla Model 3, яка змогла обійти з продажу навіть бюджетні Renault Clio та Dacia Sandero.