Концерн Ford розробляє нову архітектуру для доступних електромобілів під назвою skunkworks. Як заявив операційний директор електропідрозділу Ford Model E Марін Гьяя виданню Autocar, вона проєктується з прицілом на розширення присутності бренду в масових цінових сегментах, а перший електромобіль на її базі з'явиться у продажу у другій половині 2026 року.
Представник Ford зазначив, що зараз лінійка бренду недостатньо насичена відносно доступними моделями, які необхідні, щоб Ford вважався по-справжньому масовим брендом — особливо на тлі конкуренції з електромобілями з Китаю. Платформа skunkworks розробляється головним чином з прицілом на ринок США, але електрокари на її базі з'являться і в Європі.
За версією видання, саме на цій архітектурі буде започатковано наступне покоління компактного кросовера Puma, яке переведуть на електротягу. Які саме моделі Ford планує крім Puma, поки що офіційно не уточнюється. Проте видання припускає, що концерн у другій половині десятиліття виведе на європейський ринок ідеологічних наступників колишніх бестселерів Focus та Fiesta.
Як заявив Марін Гьяя, у сегменті масових, відносно компактних моделей електромобілі згодом набуватимуть все більшої ваги. Покупці таких машин вміють рахувати гроші, тому не пред'являють занадто багато вимог до розмірів автомобіля або його комфорту. Крім того, саме така аудиторія є найбільш чутливою до рівня витрати на паливо: економічний фактор може сприяти переходу покупців на електромобілі.