Компанія Kia в рамках автосалону в Лос-Анджелесі показала локальну версію електрокросовера EV6 після рестайлінгу. Загалом доопрацювання сімейства тут збіглися з анонсованими навесні для корейської модифікації, проте Лос-Анджелес став місцем прем'єри оновленого EV6 GT, який помітно додав у потужності. Також кросовер отримав нову, більш ємну базову батарею.
Як і у випадку з корейським електромобілем, американський отримав повністю нову світлотехніку, перероблені бампери, нові колеса до 21 дюйма та переосмислений інтер'єр. Поки що опубліковані зображення лише версії GT Line, яка, судячи з фото, відрізнятиметься власним кермом із трьома масивними спицями та кріслами зі збільшеною бічною підтримкою.
Якщо на домашньому ринку Kia EV6 після рестайлінгу втратив модифікацію з компактною батареєю (зараз доступний лише 84-кіловатний варіант), то в США вона збереглася. Однак ємність батареї була збільшена з 58 до 63 кВт*год, що має позитивно позначитися на запасі ходу, хоча точні показники ще не названі – йде сертифікація. Найбільш далекобійна версія EV6 з 84-кіловат-годинною батареєю і 225-сильним двигуном проїде до 513 кілометрів за методикою EPA (приблизно на 15 кілометрів більше, ніж до оновлення).
Модифікація GT була у EV6 з моменту запуску, але оновили її тільки тепер. Кросовер став практично настільки ж потужним, як і Ioniq 5 N: якщо раніше його двигуни забезпечували до 585 к.с., то зараз вони розвивають в американській специфікації 601 к.с. та 739 Нм номінально і 641 л.с. та 770 Нм в буст-режимі. У Kia не стали уточнювати, як змінилися динамічні характеристики, але пообіцяли забезпечити цю версію програмним імітатором перемикання передач за допомогою звукових ефектів і контролю тяги, яка розвивається моторами.
Аналогічну «коробку передач» отримала представлена також у Лос-Анджелесі заряджена версія набагато більшого кросовера EV9. Водночас силова установка EV9 GT поступається за характеристиками двигунів однойменної версії EV6, оскільки забезпечить лише 501 силу.